Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

L’Oficina de Treball de Constantí ha gestionat prop de 50 ofertes laborals entre maig i juny

L’Oficina Municipal de Treball de Constantí ha gestionat entre els mesos de maig i juny d’aquest any prop de 50 ofertes laborals. Concretament, durant el mes de maig, aquest servei va gestionar un total de 21 ofertes de treball que van permetre la inserció laboral de 19 persones. La xifra es va incrementar encara més durant el passat mes de juny, quan s’han arribat a gestionar 28 ofertes de treball que han permès la inserció laboral de 10 persones més. Les xifres suposen un increment significatiu respecte als primers 4 mesos de l’any, coincidint amb l’arribada de la temporada d’estiu.

L’Oficina de Treball de l’Ajuntament és un servei públic gratuït que l’Ajuntament de Constantí ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona.  L’objectiu d’aquest servei és, d’una banda, millorar el procés de recerca de feina proporcionant informació, assessorament i acompanyament a les persones fins a la seva inserció laboral o millora de feina amb suport de professionals en orientació laboral. A més, l’Oficina Municipal de Treball ofereix al  teixit empresarial una intermediació entre l’oferta i la demanda del mercat de treball, realitzant una preselecció en funció del perfil de les persones candidates que sol•licitin, enviant el llistat de persones candidates interessades en l’oferta i finalment realitzant un seguiment del procés de selecció.

Per gaudir del servei és necessari estar inscrit a l’Oficina de Treball de l’Ajuntament de Constantí. Els ciutadans i ciutadanes que vulguin donar-se d’alta poden presentar-se a les dependències municipals ubicades a l’Edifici de l’Escola d’Adults, al carrer Sant Pere 49, en horari de 10:00 a 14:00 hores els dimarts i dijous (planta baixa).

 

Back to top