Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

EL NOSTRE COMERÇ. Oficina de Mapfre a Constantí, atenció personal i directa amb la gamma més completa de solucions asseguradores

Al número 13 del carrer Barcelona hi trobem l’oficina d’assegurances Mapfre a Constantí. Al capdavant del servei hi ha la delegada de l’oficina, Nancy Tejada Ortega. Tot i que l’oficina de Mapfre al municipi es va obrir fa uns quants anys, la Nancy Tejada hi exerceix com a delegada des de finals del 2017. Explica que per a Mapfre “és molt important el contacte directe amb els nostres assegurats i per això és de les poques asseguradores que tenen delegacions a gairebé tots els municipis de Catalunya i Espanya”.

Des de l’oficina de Mapfre s’ofereix una atenció personal i directa i disposen de la gamma més completa de solucions asseguradores i financeres per satisfer totes les necessitats a nivell personal, familiar, professional i empresarial. La Nancy Tejada explica que a l’oficina de Constantí s’hi poden contractar “assegurances de cotxes, de la llar, autònoms, de vida i salut, pimes i empreses, plans de pensions…”, i que per a qualsevol necessitat asseguradora disposen de “les cobertures necessàries per a cobrir a les famílies, comerços i negocis”.

A banda de la Nancy, que es troba a càrrec de la delegació a Constantí, també tenen una gestora de clients. La Nancy Tejada és diplomada en Administració d’Empreses i explica que el tema de les assegurances “és una mica vocacional i m’agrada molt”. Afegeix que “vivim en un temps de canvis accelerats en molts ordres de l’activitat econòmica, social i de salut” i que des de Mapfre s’han adaptat a aquests canvis i “s’han implementat mesures per seguir donant suport als nostres assegurats”. La Nancy subratlla que “creiem en el comerç de proximitat i volem continuar mantenint aquesta línia”.

En relació a la pandèmia creu que els ha afectat “en la forma de relacionar-nos amb les nostres clients” i que ha calgut aplicar totes les mesures sanitàries i de prevenció a l’oficina per oferir aquest atenció presencial, des de “‘ús de mampares, desinfecció constant de l’espai i únicament s’atén a una persona a l’interior de l’oficina”. A més, s’ha potenciat l’ús de l’APP i el codi QR de l’empresa per tal de poder seguir donant servei a les persones assegurades. La Nancy explica que Mapfre ha “seguit buscant solucions per tal de mantenir els serveis i una comunicació activa amb els nostres assegurats” A més, afegeix, “durant la pandèmia s’han fet descomptes als autònoms i s’han pogut resoldre molts dubtes dels assegurats amb els programes “teCuidamos” i el servei “Yo me ocupo”, així com a través de l’APP Mapfre Salut”.

Per acabar, la Nancy Tejada explica que des de l’oficina de Mapfre a Constantí es busca oferir la màxima qualitat i eficiència en el servei i afegeix que l’aposta és continuar donant “la màxima rellevància a les famílies i els comerços”.

Fotos: Fortuny Fotògrafs

Back to top