Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

L’Ajuntament de Constantí redueix la despesa elèctrica en més de 5.100 euros durant el primer trimestre de 2026

L’Ajuntament de Constantí ha aconseguit un estalvi net de 5.149 euros en la factura elèctrica durant el primer trimestre de 2026, gràcies a la revisió i optimització de les potències elèctriques contractades en diversos equipaments municipals.

Aquesta actuació, realitzada amb el suport tècnic d’ECOSTUDI SIMA SL, ha permès ajustar la potència contractada a les necessitats reals de 29 subministraments elèctrics municipals, amb efectes aplicats a partir del desembre de 2025. L’optimització no ha comportat cap afectació en el funcionament dels serveis públics.

Segons l’informe de validació corresponent al primer trimestre de l’any, l’estalvi aconseguit permet projectar una reducció anual de la despesa energètica de prop de 21.000 euros, cosa que confirma l’eficàcia de la mesura implantada.

L’Ajuntament valora molt positivament aquests resultats, que s’emmarquen dins la seva estratègia de gestió eficient dels recursos públics i millora de l’eficiència energètica, i continuarà impulsant noves accions per reduir el consum i el cost energètic municipal.

Back to top