Oficina Municipal de Treball
Què és?
L’Oficina de treball de l’Ajuntament és un servei públic gratuït que l’Ajuntament de Constantí ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona
L’objectiu d’aquest servei és:
– Millorar el procés de recerca de feina proporcionant informació, assessorament i acompanyament a les persones fins a la seva inserció laboral o millora de feina amb suport de professionals en orientació laboral.
– Oferir al teixit empresarial una intermediació entre l’oferta i la demanda del mercat de treball, realitzant una preselecció en funció del perfil de les persones candidates que sol•licitin, enviant el llistat de persones candidates interessades en l’oferta i finalment realitzant un seguiment del procés de selecció.
Aquest servei ofereix:
– Assessorament individual
– Realització d’un itinerari laboral personalitzat
– Informació sobre temes laborals
– Derivació cap a altres serveis
– Cobrir amb personal de la nostra Oficina de treball les vacants que puguin anar sorgint a les empreses de la zona
Per a gaudir del servei és necessari estar inscrit a l’Oficina de Treball de l’Ajuntament de Constantí. Els ciutadans i ciutadanes que vulguin donar-se d’alta poden presentar-se a les dependències municipals ubicades a l’Edifici de l’Escola d’Adults, en horari de 10:00 a 14:00 hores els dimarts i dijous.(planta baixa)