Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Oficina Municipal de Treball

Què és?

L’Oficina de treball de l’Ajuntament és un servei públic gratuït que l’Ajuntament de Constantí ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona

L’objectiu d’aquest servei és:

– Millorar el procés de recerca de feina proporcionant informació, assessorament i acompanyament a les persones fins a la seva inserció laboral o millora de feina amb suport de professionals en orientació laboral.

– Oferir al teixit empresarial una intermediació entre l’oferta i la demanda del mercat de treball, realitzant una preselecció en funció del perfil de les persones candidates que sol•licitin, enviant el llistat de persones candidates interessades en l’oferta i finalment realitzant un seguiment del procés de selecció.

Aquest servei ofereix:

– Assessorament individual
– Realització d’un itinerari laboral personalitzat
– Informació sobre temes laborals
– Derivació cap a altres serveis
– Cobrir amb personal de la nostra Oficina de treball les vacants que puguin anar sorgint a les empreses de la zona

Per a gaudir del servei és necessari estar inscrit a l’Oficina de Treball de l’Ajuntament de Constantí. Els ciutadans i ciutadanes que vulguin donar-se d’alta poden presentar-se a les dependències municipals ubicades a l’Edifici de l’Escola d’Adults, en horari de 10:00 a 14:00 hores els dimarts i dijous.(planta baixa)

Adreça

Carrer Sant Pere, 49
43120 Constantí
Tarragona

Obrir amb Google Maps

Back to top