Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Oficina Municipal de Treball

Què és?

L’Oficina de Treball de l’Ajuntament de Constantí és un servei públic gratuït que s’ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona.

L’objectiu d’aquest servei és millorar el procés de recerca de feina proporcionant informació, assessorament i acompanyament a les persones fins a la seva inserció laboral o millora de feina, amb suport de professionals en orientació laboral. També ofereix, al teixit empresarial, una intermediació entre l’oferta i la demanda del mercat de treball a mida per a les seves necessitats, així com formacions a mida per proporcionar els perfils laborals sol·licitats.

A continuació es mostra el nostre catàleg de serveis:

Serveis a les persones

  • Orientació laboral
  • Oferta formativa
  • Punt d’informació
  • Realització d’un itinerari professional personalitzat
  • Derivació cap a altres serveis
  • Borsa de treball
  • Tallers per millorar l’ocupabilitat dels usuaris

Serveis per a les empreses

  • Punt d’informació
  • Foment a l’emprenedoria
  • Formació a mida
  • Assessorament digital
  • Comerç internacional

Per gaudir del servei cal estar inscrit/a a l’Oficina de Treball de l’Ajuntament de Constantí. Els ciutadans i les ciutadanes que vulguin donar-se d’alta han de demanar cita prèvia contactant telefònicament en horari de 09:00 a 14:00 hores els dilluns, dimarts i divendres; i els dimarts de 16:00 a 18:00 h.

Adreça

Carrer Sant Pere, 49
43120 Constantí
Tarragona

Obrir amb Google Maps

Back to top