Oficina Municipal de Treball
Què és?
L’Oficina de Treball de l’Ajuntament de Constantí és un servei públic gratuït que s’ofereix a la ciutadania del municipi així com al teixit empresarial de la zona.
L’objectiu d’aquest servei és millorar el procés de recerca de feina proporcionant informació, assessorament i acompanyament a les persones fins a la seva inserció laboral o millora de feina, amb suport de professionals en orientació laboral. També ofereix, al teixit empresarial, una intermediació entre l’oferta i la demanda del mercat de treball a mida per a les seves necessitats, així com formacions a mida per proporcionar els perfils laborals sol·licitats.
A continuació es mostra el nostre catàleg de serveis:
Serveis a les persones
- Orientació laboral
- Oferta formativa
- Punt d’informació
- Realització d’un itinerari professional personalitzat
- Derivació cap a altres serveis
- Borsa de treball
- Tallers per millorar l’ocupabilitat dels usuaris
Serveis per a les empreses
- Punt d’informació
- Foment a l’emprenedoria
- Formació a mida
- Assessorament digital
- Comerç internacional
Per gaudir del servei cal estar inscrit/a a l’Oficina de Treball de l’Ajuntament de Constantí. Els ciutadans i les ciutadanes que vulguin donar-se d’alta han de demanar cita prèvia contactant telefònicament en horari de 09:00 a 14:00 hores els dilluns, dimarts i divendres; i els dimarts de 16:00 a 18:00 h.