Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Es presenta la campanya de Nadal als comerços de Constantí

Les compres que es realitzin als comerços locals de Constantí durant el Nadal tornaran a tenir premi. Aquest divendres 2 de desembre s’ha fet l’acte de presentació de la campanya de Nadal organitzada conjuntament per l’Ajuntament de Constantí i la Unió de Botiguers. L’acte s’ha fet davant de la Clínica FISIONATUR, un dels establiments adherits a la UBC.

Amb l’objectiu de dinamitzar i promocionar el comerç local durant les festes de Nadal i després del gran èxit que la iniciativa ha tingut durant els anys anteriors, es torna a posar en marxa un “Rasca, rasca Nadal 2022” amb butlletes que es podran obtenir comprant als comerços o establiments adherits a la Unió de Botiguers. Totes les persones que facin les seves compres a aquests establiments podran recollir les seves butlletes i optar a un total de 855 premis que oferiran cadascun dels comerços locals a través d’aquesta promoció, per valor de 4.375 euros.

El client haurà de realitzar una compra mínima, que serà diferent depenent de cada comerç, i rebrà una butlleta en que podrà rascar i veure si ha obtingut premi. En cas que la butlleta tingui premi, aquest serà un premi directe que s’haurà de gastar en el mateix comerç on hagi resultat premiat.

Tots els comerços repartiran la mateixa quantitat en premis, però a més hi haurà 4 premis especials de 30 euros. La campanya s’iniciarà el dilluns 12 de desembre i s’allargarà fins que s’acabin de repartir totes les butlletes o com a màxim el divendres 6 de gener de 2023. Les butlletes premiades es podran bescanviar fins el dia 31 de gener.

Aquesta campanya nadalenca dona continuïtat a la campanya d’aquest passat mes d’octubre i novembre, que ha tingut una gran acollida entre la població. Des de l’Ajuntament de Constantí i la UBC, a través d’aquests iniciatives conjuntes, es vol sensibilitzar a la ciutadania de la importància de fer confiança i donar suport al comerç local.

Podeu consultar les bases de la campanya a:

Back to top